Pagina's

donderdag 28 oktober 2010

Limewire dood ?

De titel zegt het al; Mijn limewire is dood.
Als ik probeer mijn limewire op te starten dan krijg ik dit te horen:

Dus ik kijken bij mijn beveiligingsprogramma's en ik snap er geen hol van..
Ik heb dit probleem al eerder gehad, en toen heb ik mijn limewire verwijdert, en een nieuwe gedownload.
Dit heb ik toen opnieuw geprobeerd, maar NOG STEEDS wilt mijn limewire NIET meewerken.
Op internet vind ik allemaal mensen die limewire zo'n vijf keer downloaden,
waarna limewire eindelijk gaat werken.
EN IK WORD HIER DUS HEEL AGRESSIEF VAN.
Waarom wilt dit .. ... ..... .... ....  ding niet gewoon werken?
Ik zit er overna te denken frostwire te downloaden, een soortgelijke limewire.
Wat denken jullie limewire 100 keer downloaden, of frostwire?
Heeft er iemand ook dit probleem gehad? Of heeft er iemand frostwire en kan die mij meer vertellen over dit probleem?

4 opmerkingen:

  1. Ik gebruik het eig niet zo veel, ik kan er bijna nooit iets op vinden :x Maar eehm, ik zou voor frostwire gaan, las gisteren op twitter ineens HEEL veel berichten dat ie het bij niemand meer deed :P

    x Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Limewire stopt ermee omdat het een rechtzaak heeft verloren of zo :')Ik zou ook voor FrostWire gaan! Bij mij doet Limewire het ook niet meer. :(

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb gehoord dat ze er mee stoppen :O

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vind het ook stom dat ze moete stoppe!

    BeantwoordenVerwijderen