Pagina's

zondag 31 oktober 2010

Mad(e)onna

Madonna is al ver in de 50 en nog steeds krijgt ze het voor elkaar er knap uit te zien, hits uittebrengen en een dochter op te voeden. Alleen ziet Madonna er eigelijk wel uit zoals wij haar zien op TV? Ik zat een beetje te surfen toen ik op dit plaatje uitkwam:

Echt woooooooooooooooooooooow! Wat een verschil! Als je je hand over de ene kant houdt en dan naar de andere kant kijkt ( en andersom) dan zie je ook echt iemand van 20 en iemand van 60! Dat haar, die ogen, die neus, echt 8|. Eigenlijk wist ik ook wel dat Madonna er in het echt wel ietsje anders uit zag, maar als je het dan zo ziet is het nog wat extremer zeg! De tekst die ze erbij zetten is ook echt heel grappig. Hierna ben ik naar nog wat meer voorbeelden van madonna en hoe ze er echt uitziet gaan zoeken en heb dit gevonden:
Echt wat een verschil! Ik vind dat Madonna zich er eindelijk bij moet neerleggen dat ze geen 20 meer is en dus gewoon moet stoppen met liedjes uitbrengen (vooral die waarin ze in de videoclip een catsuit ofzo aanheeft .. ) . En misschien realiseert ze zich dan ook dat ze misschien iets te oud is voor al die fashion commercials waarin ze zo verschrikkelijk ge-photoshopt is. 
Wat vinden jullie? Stoppen of vinden jullie ook al is ze in de vijftig, dat ze het nog best kan hebben?




5 opmerkingen:

  1. Wow wat een verschil, ik vind dat ze meer met dingen voro haar eigen leeftijd bezig moet houden en niet al die commercials enzo ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW! Ze moet maar ff stoppen met al die gekke pakjes aan doen van mij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ookal loopt ze er enorm fout bij in haar videoclips, ik vind de muziek van haar eigenlijk best goed ! Ze gaat mee met haar tijd, maar ze overdrijft met haar uiterlijk, dat is wel waar... Ik vind het een beetje een moeilijke... Madonna is nu eenmaal Madonna, ze heeft door de jaren heen een naam gecreƫerd, en ik denk dat ze die gewoon graag wil behouden...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, wat een ongelooflijk verschil zeg!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is gewoon echt shocking! She's scared of getting older, she's only good at being young. Haha sorry even John Mayer quote. Nee maar ze moet gewoon haar kinderen opvoeden en gaan genieten van d'r pensioen, ze heeft genoeg hits en genoeg geld! Oohja je moeten even intense debate comment systeem instaleren, dan kan ik wel met m'n naam commenten ipv met m'n url! ;)

    BeantwoordenVerwijderen